sábado, 8 de mayo de 2010

Un parèntesis de festival


El parèntessis s'ha acabat, ha estat una setmana de la més autèntica diversió i descans. Vaig canviar el camarot del Magic per l'habitació d'un hotel, la solitud per la gentada, el silenci per la música a tot drap, els esmorzars de torrada i mel, pel bufet lliure i la companyia del mar per la dels amics.

El SOS d'aquest any ha sigut rodó, musicalment una passada, recordaré especialment els concerts de Annie B-Sweet, Franz Ferdinanz, Madness i Fatboy Slim. I sobretot recordaré el bon rollo que hi va haver. Per exemple, al final del festival, prop de les 07;00 del matí de diumenge, després de la sessió de Fatboy Slim, per tal d'indicar que s'havia acabat tot, al tècnic de torn se li va ocòrrrer punxar un vals clàssic, i les mils de persones que encara hi havia, en comptes de marxar cap a casa, van agafar la seva parella, el seu amic o el seu cubata i es van posar a ballar , com si fos l'aniversari de l'emperador en un palau de Viena,tothom ballant sota el cel tot just pintat de blau, per recordar.
I que dir de l'entrevista al presumpte 5e Virrei de Sicília, un Freaky sense veu ni gust per les corbates

A mitja setmana ja m'havia recuperat de la festa i el motor ja estava arreglat, només calia agafar el tren cap Altea i seguir el viatge, llàstima del temps que s'entossudia en espatllar tots els plans i que el dijous dia 6 era el meu aniversari, que ja m'havia conscienciat a celebrar sol, però que al final es va convertir en una festa molt i molt divertida a casa l'Hèctor i la Cris, on vaig poder fer les caipirinhes tal com m'havia ensenyat el Luciano a Brasil.
Al matí següent em va costar marxar, no només per la ressaca sinó perquè entre el concert, les visites a l'elephanta i la festa del dijous, m'havia acostumat a tenir gent amb la que riure, parlar i compartir. Així que durant les 8 hores de viatge , entre tren i autobús, i el passeig nocturn pels empedrats i empinats carrers d'Altea, em vaig anar fent a la idea que tornaríem a estar el Magic i jo sols.


Algunes dades econòmiques:
Arreglar la bomba d'aigua del motor amb 3 canvis d'oli inclosos 480€
Viatge en tren BCN-Alacant 55€
Canya al Club nàutica de Xâvea 1,80€

1 comentario:

  1. qui et va ensenyar a fer les caipirinhes!!!!!??????? jeje

    un petò

    ResponderEliminar